Strategie marketing

*Aceasta este o viziune și o strategie ce nu garantează rezultatele prezentate, însă lasă posibilitatea unei astfel de abordări. Pagina de un milion de lei nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la felul în care această strategie, planificare, viziune poate contribui sau dăuna entităților care utilizează sistemul nostru pentru publicitate, și totodată, nu se obligă la oferirea rezultatelor dorite de această strategie.

1. Analiză macroeconomică

Conform Comisiei Europene într-un raport emis în 2019 despre persoanele cu vârste cuprinse între 16 și 74 de ani, peste 80% dintre români au acces la internet (https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=File:Internet_access_of_households,2014_and_2019(%25_of_all_households).png). Peste 60% dintre români accesează zilnic internetul (https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=File:Frequency_of_internet_use,2019(%25_of_individuals_aged_16_to_74).png). Peste 60% dintre români accesează internetul pentru rețelele de socializare (https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=File:Individuals_who_used_the_internet_for_participation_in_social_networking,2019(%25_of_individuals_aged_16_to_74).png). Peste 20% din români accesează internetul pentru a achiziționa bunuri sau servicii online pentru uz personal (https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=File:Individuals_who_ordered_goods_or_services_over_the_internet_for_private_use_in_the_12_months_prior_to_the_survey,2014_and_2019(%25_of_individuals_aged_16_to_74).png).

Pe măsură ce echipamentele tehnice devin din ce în ce mai performante, tot mai multe persoane accesează internetul.

2. Grup țintă

Pagina de un milion de lei este destinată exclusiv companiilor din România, motiv pentru care trebuie să ții cont de următorul aspect atunci când îți faci o strategie proprie de marketing:

100% dintre clienții veniți de pe acest site sunt români sau vizitatori ai țării noastre, care doresc să achiziționeze bunuri pe teritoriul României, sau pur și simplu să viziteze o altfel de pagină de marketing.

Pagina de un milion de lei este un concept nou de marketing în România, motiv pentru care lumea ar putea fi atrasă atât de crearea unor reclame, cât și de vizualizarea companiilor care își fac reclamă, astfel că imaginea ta ar putea câștiga vizibilitate, iar site-ul web accesări.

3. Fluxuri de vizite

Prevedem fluctuații în ceea ce privește numărul de accesări: inițial, numărul de vizitatori va fi unul scăzut, până când Pagina de un milion de lei capătă popularitate. În acest caz, mizăm mult și pe sprijinul oferit de presă. În timp, numărul vizitatorilor va crește, dar, în funcție de perioadele diferite ale anului și de stare, numărul persoanelor poate fluctua.

Această metodă de marketing mizează pe descoperire: persoanele nu vor căuta țintit o companie anume, ci vor vrea să descopere, din curiozitate, cine și-a făcut reclamă utilizând acest concept.

4. SEO

Pentru SEO Off-Page, Pagina de un milion de lei oferă backlinks, procedeu care ajută la creșterea popularității site-ului tău web în motoarele de căutare.

5. Buget

Recomandarea pe care Pagina de un milion de lei ți-o face este aceea de a-ți crea un buget în care să cuprinzi și partea de marketing. Din partea destinată marketingului, suma recomandată a fi investită în achiziționarea spațiului unui logo/a unei reclame pentru 5 ani în Pagina de un milion de lei este cuprinsă între 1200-1500 lei (în jur de 240-300 lei/an, plătiți în avans pentru întreg intervalul de timp contractat), suma reprezentând închirierea a 12-15 pătrățele de câte 100 de pixeli (deci 1200-1500 de pixeli) pentru 5 ani de zile, pentru a avea o vizibilitate cât mai bună.